چکیده این مطلب

در این پست به موضوع طراحی سایت در ورامین پرداختیم که شمارو با انواع مختلف سایت آشنا میکنیم و سپس به قیمت ها، عوال تاثیرگذار در قیمت ها رو بهتون توضیح دادیم. خصوصیات طراحی سایت در ورامین و همینطور راه های تبلیغاتی رو هم از قلم ننداختیمو در موردشون صحبت کردیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید حتی اگه به فکر این نیستی که برای خودت یا کسب و کارت وب سایت داشته باشی.
سفارش طراحی سایت با وردپرس - it-fars
زمان مطالعه: 9 دقیقه

طراحی سایت در ورامین

زمان مطالعه: 9 دقیقه
5/5 - (2 امتیاز)

طراحی سایت در ورامین!!!
همیشه برخی از شهرها هستن که در برخی از موارد دیر پیشرفت میکنن و برخی از خدمات دیرتر از حد معمول در این شهرها به پختگی میرسن!!

شهر ورامین هم از این قائده مستثنی نیست و با اینکه فقط 40 دقیقه با شهر تهران فاصله داره اما برخی از خدمات مثل طراحی وب سایت هنوز مثل شهرهای بزرگ تر جا نیفتاده ولی کم کم این اتفاق در حال رخ دادنه چون گروه های زیاد فعال و جوانی به این فکر افتادن که باید این خدمات رو داخل این شهر ارائه بدن. گروه آی تی فارس هم نزدیک به 4 ساله که در حال خدمات دادن در زمینه طراحی وب سایت های مختلفی مثل طراحی وب سایت فروشگاهی، شرکتی و سایر موضوعات دیگه در طراحی سایت هست.

چرا باید در ورامین سایت طراحی کنیم؟

طراحی سایت وردپرس در ورامین - گروه آی تی فارس

در شهرهای کوچک تر برخی از خدمات ارزان تر از شهرهای بزرگ تر هستن و امروزه هم شما بشدت نیاز دارید که در هزینه ها صرفه جویی کنید. از همه مهم تر برای شما شاید صرفه جویی در زمان باشه، مثلا شما دوست دارید برای خرید های روزمره خودتون از خرید اینترنتی استفاده کنید. فرض کنید از تهران میخوایید برای سفارش طراحی سایت یا خرید لباس از ورامین به شیراز برید منطقیه که با یه جستجو (سرچ) ساده داخل گوگل از یه سایت معتبر خریدتون رو نهایی کنید. به این صورت درحالی که راحت یکجا نشستین با گوشی یا کامپیوتر خودتون کلمه خرید لباس در ورامین رو جستجو میکنید.

حالا بعد از اینکه شما کلمه خرید لباس در ورامین رو جستجو کردید می بینید که کلی وب سایت فروشگاهی برای شما بالا میاد که کمتر از یک هفته محصولتون رو بدست شما میرسونه. حالا بنظر شما کی اینجا برنده شده؟ شما یا کسانی که هنوز وب سایت طراحی نکردن و وارد تجارت الکترونیک نشدن؟

قطعا شما برنده شدید چونکه هم هزینه بلیط و کرایه ماشین ندادین و هم اینکه کلی فروشگاه رو دم دست خودتون با چندتا کلیک تنها در فاصله چند ثانیه دیدین و در نهایت قیمت هارو مقایسه کردین و خرید خودتون رو انجام دادین. حالا بنظر شما چقدر برای شما اینکار سودمند بوده مخصوصا اینکه از این ماشین به اون ماشین نرفتین؟!!

دیگران خوششون بیاد یا نیاد رفته رفته همه کارها بیش از پیش اینترنتی میشن، کافیه شما 5 سال پیش رو با الان مقایسه کنید یا برید آمار میزان جستجو در گوگل رو در سال های گذشته نسبت به امسال مقایسه کنید متوجه میشین که میزان جستجو مردم در اینترنت و خرید اینترنتی روند رو به رشدی در گوگل داشته. البته اینوهم بگیم که فرقی نمیکنه سایت فروشگاهی باشه یا وب سایت شرکتی یا هر نوع دیگه ای از وب سایت ها، مهم اینه که شما بتونید کسب و کار خودتون رو در فضای اینترنت و وب سایت در معرض نمایش قرار بدید.

سایت مناسب کار شما چیه؟

تا به اینجای مقاله ای که دارید مطالعه میکنید متوجه اهمیت داشتن سایت شدید. اما الان مهم ترین موضوع برای شما میتونه این سوال باشه که چه نوع سایتی نیاز دارید؟ میخوایید فروشگاه اینترنتی، سایت برای معرفی خدمات شرکت، وبلاگ شخصی، یا حتی به دنبال طراحی سایت آموزشگاهی در ورامین هستین. کدومشون؟

طراحی سایت تولیدی در ورامین

طراحی سایت تولیدی در ورامین - گروه آی تی فارس

قطعا شهر ورامین کلان شهر نیست و به دلایلی که در ابتدا گفتم ممکنه شرکت های زیادی در این شهر نباشن که خدمات طراحی سایت و خدمات طراحی گرافیک بدن. اما نیاز هست که وقتی نام یک شرکت یا برندی رو جستجو میکنید یا لیستی از تولیدی های این شهر رو بخوایید، با یک جستجو ساده اسم، آدرس و خدمات اونها برای شما بالا میان.

پیشنهاد مطالعه  ارز دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد

دقیقا اگر بخوایید از بخش های مختلف یک سایت تولیدی در ورامین بازدید کنید یه لیست تقریبا شبیه به لیست زیر رو مشاهده میکنید:

  • لیست محصولات
  • سابقه تولید
  • شماره تماس
  • درباره ما

طراحی سایت فروشگاهی در ورامین

طراحی سایت فروشگاهی در ورامین - گروه آی تی فارس

طراحی فروشگاه اینترنتی در ورامین برای هر کسب و کاری که توانایی و امکان فروش محصول در اینترنت رو داره ممکنه. شما میتونید تمامی محصولات خودتون رو در دسته بندی های مختلف به مشتری های خودتون نشون بدید. دقیقا مثل این میمونه که یه فروشگاه دارید که داخل اون دارید کفش میفروشید و افرادی که از پشت ویترین شما رد میشن وارد فروشگاه شما میشن و از شما خرید میکنند به شرطی که شما خوش برخورد باشید و شرایط خوبی از نظر قیمت، کیفیت و پاسخدهی به مشتری داشته باشید.

حالا فرض کنید بدون هزینه های سنگین برای زدن همچین ویترینی و اجاره ملک برای راه اندازی این فروشگاه شما سالیانه اجازه یکی دو میلیونی هاست و دامنه پرداخت می کنید و در نهایت در دسته بندی های مختلف محصولات خودتون رو مثل همون ویترین نشون مشتری های خودتون میدین و محصولات خودتون رو به فروش می رسونید.

طراحی سایت خدماتی در ورامین

اگه شما یک تعمیرکار یخپال یا لوازم الکترونیکی باشین چطوری میخوایید بدون محدودیت جغرافیایی به مشتری های خودتون اعلام کنید که همه جا بدون تماس تلفنی و فقط از طریق موبایل و کامپیوتر میتونن از شما خدمات دریافت کنن؟ بیایید مثال دیگه ای بزنیم فکر کنید افراد بدنبال جابجایی بار هستن(خدمات حمل و نقل بار) چطوری باید به شما دسترسی داشته باشن وقتی شما وب سایت ندارید که معرفیتون کرده باشه؟ بنظرتون چندتا فرصت دریافت سفارش حمل و نقل بار، نظافت، تعمیرات و غیره هستن که شما انجام میدین اما چون سنتی کار میکنید نمی تونید اونهارو دریافت کنید؟

داشتن یک وب سایت خوب خدماتی میتونه این فرصت رو به کاربران بده که وقتی در گوگل جستجو میکنند خدمات حمل بار در ورامین وب سایت شمارو پیدا کنن و از شما درخواست خدمات داشته باشن. انتخاب شدن حق شماس.

طراحی سایت شرکتی در ورامین

طراحی سایت شرکتی در ورامین - گروه آی تی فارس

شاید شما صاحب یک شرکت خوب هستین که مجموعتون سابقه تقریبا زیادی هم داره اما هیچوقت وب سایت شرکت خودتون رو نداشتید. فکر کنید فقط کاربرها نام برند شمارو داخل گوگل جستجو کنن و سایت شما در رتبه اول قرار بگیره، روی لینک سایت شما کلیک کنن و سایت شما رو مشاهده کنن. مثلا جستجو کنن شرکت تولیدی نایلن در ورامین، به محض اینکه با نام و وب سایت شما روبرو بشن میتونن مشخصات شرکت، آدرس، تلفن و خدمات شما رو ببین، اینکار باعث افزایش اعتبار شما خواهد شد.

اینو هم در نظر داشته باشید که ممکنه مشتری شما اصفهان باشه و شما تهران حالا میخوایید با عبور از محدودیت های اینترنتی به سختی نمونه کارهای شرکت خودتون رو برای مشتری ارسال کنید؟ اگه سایت داشته باشید و مشتری شما از طریق اون با شما آشنا بشه چی؟ دیگه نیازی نیست بی خیال شما بشه و یا کلی وقت از دست بده و حضوری بیاد پیش شما. دیده شدن حقتونه.

اولین قدم ساخت سایت در ورامین

حالا که با انواع وب سایت آشنا شدین و تفاوت های اونهارو متوجه شدین پس قدم اول در طراحی سایت در ورامین را بردارین.

الان از خودتون بپرسید که چه نوع سایتی میخوایید؟ دنبال طراحی سایت فروشگاهی در ورامین هستین یا سایت شرکتی، شایدم سایت خدماتی.

اولین چیزی که الان برای شما اهمیت داره بودجه ای هست که برای طراحی سایت در نظر گرفتین. حالا چطور؟

بدلیل اینکه نوع طراحی سایت همه جا متفاوته و طراحی سایت در ورامین میتونه اولین قدم محکم شما برای بروز کردن شیوه کاریتون و راه اندازی وب سایت شما هست.

طراحی سایت با وردپرس در ورامین

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا هست که شما میتونید روی اون به راحتی محتوا و محصولات خودتون رو منتشر کنین. اگه به دنبال طراحی سایت وردپرس در ورامین هستین میتونین از این سیستم مدیریت محتوا استفاده کنید و سایتی رو طراحی کنید که هزینه های اون میتونه نسبت به بقیه سایت سازها و سایت های اختصاصی در تهران و سایر شهرها بصرفه تر باشه.

پیشنهاد مطالعه  راه اندازی سایت فروشگاهی

سایت سازها مشکلات خودشون رو دارن، وردپرس و سایت های اختصاصی هم به همین صورت که فعلا بهترین مورد برای کسانی که تازه میخوان شروع کنن سایت های وردپرسی هست. چرا؟ چونکه بعدا میتونید اون رو اختصاصی تر کنید. بطور مثال برای سایت خودتون قالب اختصاصی یا افزونه بنویسید.

طراحی سایت با برنامه نویسی در ورامین

طراحی سایت با کدنویسی - گروه آی تی فارس

سایت های اختصاصی که با برنامه نویسی نوشته میشن مزایای زیادی دارن که یکی از اونها سرعت بالا و امنیت بیشتر هست. اما هزینه های ساخت، نگهداری و بروز رسانی بالایی داره.

جالبه بدونید وب سایت های بزرگی مثل دیجی کالاهم ابتدا از وردپرس استفاده کردن و بعد رفته رفته با نتیجه گرفتن از کارشون اون رو تبدیل به یک سایت برنامه نویسی شده کردن.

به شخصه اگه بخوام سایت برای خودم راه اندازی کنم برای شروع بودجه کافی ندارم یا سعی میکنم در هزینه هام صرفه جویی کنم و سایت وردپرسی راه اندازی کنم که بتونم به سئوی وب سایت خودم برسمو تبلیغات اون رو با سئو بالا ببرم تا درآمد بیشتر از سایتم کسب کنم.

پس طراحی سایت با کد نویسی در ورامین آخرین راهیه که ما به شما نشون میدیم وگرنه کسی از پول بیشتر بدش نمیاد که از شما برای طراحی سایت با کدنویسی بگیره. 🙂

مراحل راه اندازی وب سایت

اگه انتخاب کردید که وب سایت مد نظرتون وردپرسی، سایت ساز یا با کدنویسی باشه با دقت جزئیاتی که بهتون توضیح میدیم رو دنبال کنید تا از مراحل راه اندازی وب سایت در ورامین آگاه بشید:

1- آماده سازی و راه اندازی سایت

با فرض اینکه شما یکی از انواع وب سایت رو انتخاب کردین باید در نظر بگیرید که بعضی از موارد در طراحی سایت حالا چه کد نویسی باشن چه وب سایت وردپرسی مشترک هستن. یکی از این موارد ui/ux وب سایته که میشه ظاهر و باطن سایت که چه شکلی هست و چقدر عملکردش وقتی کاربر روی یه دکمه کلیک میکنه درسته. بطور کلی به خود شما بستگی داره که بخوایید با شرکت کار کنید یا شخص و دست شما برای طراحی سایت در ورامین بازه. اگه بخوایید طراحی سایت با وردپرس در ورامین انجام بدید به راحتی میتونید یاد بگیرید که چگونه مقالات(نوشته ها)، محصولات یا توضیحات مربوط به کارتون رو منتشر کنید.

2- اهمیت تولید محتوا

شما با تولید محتوا (مقاله یا هرنوع نوشته ای مثل همین نوشته که دارید میخونید) که میتونه شامل صدا، عکس، متن و حتی ویدئو باشه میتونید با مخاطبین خودتون ارتباط بگیرید، محصول و خدمات بفروشید. بعضی از محتواهای شما میتونن داخل صفحه اصلی سایت شما قرار بگیرن بعضیاشون میتونن بعنوان متن درباره ما شرکت یا مجموعه شما داخل صفحه مرتبط با خودشون قرار بگیرن. در کل بدنیست بخش بلاگ گسترده ای ایجاد بکنید و اگر خدمات و محصولات زیادی دارید در رابطه با اونها توضیحات و آموزش های زیادی رو با اصول تولید محتوا درودن بلاگ یا وبلاگ سایت خودتون قرار بدید.

3- سئو و بهینه سازیی سایت

سئو سایت در ورامین - گروه آی تی فارس

اگه میخوایید از وجود یک سایت بهرهمند بشید و هزینه هایی که کردید برگشت داشته باشن و به سود تبدیل بشن خیلی باید به این نکات توجه کنید:
باید سایت سرعت مناسبی داشته باشه (بهینه باشه)

اصول سئو در چیدمان صفحه اصلی رعایت شده باشه: سئوکار برای شروع روند سئو سایت در گوگل کار سختی نداشته باشه و روند رتبه گرفتن کلمات مد نظر در صفحات گوگل سریع تر بشه.

موارد زیادی هستن که در روند طراحی باید انجام بشن تا روی سئو و بهینه سازی سایت شما تاثیر بزارن اگه سوالات بیشتری در این مورد دارید میتونید در قسمت نظرات در انتهای همین صفحه بپرسید تا ما با کمال میل شما رو راهنمایی کنیم.

4- تبلیغات

یکی از عوامل مهم در موفقیت کسب و کارتون بطور حتم استفاده تبلیغاته. شما میتونید با راه اندازی کمپین های مختلف مثل کمپین تخفیف آخر هفته محصولات یا پایین آوردن نرخ خدمات فنی و تبلیغ، اونهارو بصورت بنرهای گرافیکی داخل سایت های مختلف، پیامک، تبلیغات گوگل و غیره قرار بدید.

پیشنهاد مطالعه  وب سایت چیه؟ چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

شما میتونی از راه های ارزان مثل خرید رپورتاژ اصولی که به سئو شما کمک میکنه کسب و کار وب سایت خودتون رو تبلیغات کنید و بدون اینکه از هزینه های تبلیغاتی تلوزیونی بترسید از تبلیغات اینترنتی استفاده کنید و نهایت استفاده رو از اونها ببرید.

خصوصیات طراحی سایت در ورامین

بیایید به نکاتی که در طراحی سایت در ورامین باید توجه کنیم بپردازیم:

  • قیمت مناسب
  • طراحی سازگار با دستگاه های مختلف
  • بهینه برای سئو
  • سرعت مناسب
  • هاست استاندارد
  • مشاوره رایگان
طراحی سایت موبایلی - گروه آی تی فارس

هزینه طراحی سایت در ورامین چقدر است؟

هزینه طراحی سایت در ورامین با توجه به نوع وب سایت ها و خواسته کارفرما که شما باشید متفاوته، شما باید ببینید که تجربه افراد و شرکت ها چقدره و اینکه چه مواردی قراره موقع شروع کار شما در نظر گرفته بشن.

گرافیک، امنیت، طراحی صفحات سایت با امکانات مختلف مثل فرم تماس یا چت آنلاین، هاست و دامنه سایت میتونن عوامل موثری روی قیمت سایت شما باشه.

یکی دیگه از عوامل تاثیرگذار در قیمت حجم متناسب با نوع سایت درخواستی شما هست که میتونه تعیین کننده قیمت طراحی سایت در ورامین یا هر شهر دیگه ای باشه.

بطور کلی اگه بخواییم بهتون قیمت بگیم حداقل قیمت طراحی سایت با وردپرس در گروه آی تی فارس با توجه به مواردی که بصورت پایه ای در نظر میگیریم و شما مجبور به دوباره کاری نمیشید که هزینه اضافی بکنید برای طراحی مجدد سایت در آینده 7 میلیون تومانه که البته میتونید از سایت سازهای آماده استفاده کنید که حدود 2 میلیون تومان بیشتر از شما هزینه نمی گیرن و یکسری امکانات رو در اختیار شما قرار میدن.

اگر قصد داشتید از سایت سازها استفاده کنید حتما در مورد اونها با یک متخصص مشورت کنید و خودتون هم داخل گوگل در مورد اون تحقیق کنید.

فعلا طبق گفته های قبلی خودمون به شما توصیه نمیکنیم که طراحی سایت با کد نویسی رو انجام بدید چونکه هزینه بالایی داره ما به شما توصیه میکنیم از وردپرس برای طراحی سایت خودتون استفاده کنید که بعدها بتونید اون رو شخصی سازی کنید و در هزینه هاتونم هم صرفه جویی کنید.

سایت های اختصاصی کدنویسی شده ممکنه از 20 میلیون به بالا با توجه به تجربه و تخصص متخصصین متفاوت باشه و حتی به 150 میلیون تومان هم برسه.

توصیه آخر ما به شما اینه که حتما بعد از تحقیق کامل و مشورت گرفتن از افراد با تجربه همه موارد گفته شده رو کنار همدیگه قرار بدین و با همدیگه مقایسه کنید و ببینید که کدوم یک برای شما مناسب تره.

نگران این نباشید که اگر وردپرس رو انتخاب کنید نسبت به سایت سازها هزینه بیشتری باید پرداخت کنید چراکه اینکار باعث میشه شما نیاز نباشه مجدد هزینه کنید تا بتونید سایت قبل ارتقاع داشته باشید.

سخن آخر

حالا که تا آخر این مطلب افتخار دادی و همراه ما بودی حتما در انتهای این صفحه نظرات و تجربیات خودت رو برای ما بنویسی تا دیگران رو راهنمایی کنی که دچار اشتباه یا سردرگمی نشن. اگه در مورد طراحی سایت وردپرس در گروه آی تی فارس سوالی داشتی حتما بپرس خوشحال میشیم کمکت کنیم.

شما میتونید از طریق صفحه تعرفه قیمت طراحی سایت نرخ های مارو با تمام جزئیات ببینین و اگر هم نیاز به مشاوره دارید میتونید وارد صفحه مشاوره بشید و از طریق فرم، نوع درخواست خودتون رو مشخص کنید تا ما شمارو راهنمایی کنیم.

اگر هم نیاز به سفارش داشتین کافیه وارد صفحه سفارش طراحی سایت بشین و سایت مورد نظر خودتون رو با تمام جزئیات انتخاب کنین.

سوالاتی که ممکنه شما هم داشته باشین:

کدوم نوع سایت بهتره؟

از نظر ما طراحی سایت وردپرسی برای شما بسیار بهتره چراکه هزینه راه اندازی بصرفه تری داره و متخصص برای اون زیاده.

سایت بدون سئو بدرد میخوره؟

قطعا برای شرکت ها خوبه چراکه با معرفی وب سایت میتونید رزومه خودتون رو به نمایش بزارید و کار خودتون رو برای ارتباط با مشتری راحت تر کنید و دیگه نیازی نیست همه توضیحات رو بصورت حضوری یا تلفنی بدید.

چرا باید سایت رو سئو کنیم؟

وقتی شما وب سایت رو سئو میکنید شما بیشتر از پیش به دیگران در گوگل معرفی میشید، این یعنی جذب مشتری بیشر و فروش بیشتر محصولات و خدمات شما

طراحی سایت چقدر زمان میبره؟

بسته به نوع سایتی که انتخاب میکنید متفاوته ولی از 3 روز تا 6 ماه ممکنه زمان ببره. البته زمان 6 ماهه برای سایت هایی هست که صفر تا صد با برنامه نویسی نوشته میشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.