چکیده این مطلب

طراحی سایت با وردپرس نیازمند داشتن اطلاعات کافی از این cms قدرتمنده که شما باید قبل از وارد شدن به مذاکره با افراد و مجموعه ها برای ثبت سفارش طراحی سایت بدانید. سوالاتی که شما باید از آنها بپرسید بسیار مهم هستند و میتوانند به شما در روند پیشرفت کار و در نهایت از بین نرفتن هزینه های شما جلوگیری کنند. در این مطلب سعی کردیم شما را با واقعیت ها و چالش ها نیز آشنا کنیم. مثلا اینکه چه سوالاتی بپرسید؟ چه موارد مهم را مد نظر قرار بدهید تا در کسب و کار جدید اینترنتی خودتان آسیب نبینید. تا انتهای این مطلب را بخوانید و از دست ندهید.
طراحی سایت با وردپرس-گروه آی تی فارس
زمان مطالعه: 15 دقیقه

طراحی سایت با وردپرس

فهرست این مطلب

زمان مطالعه: 15 دقیقه
5/5 - (6 امتیاز)

طراحی سایت با وردپرس شاید اولین انتخابتان نباشد اما آخرین هم نخواهد بود. طراحی سایت وردپرس یک روش طراحی سایت بصرفه است که شما را مجاب میکند تا طراحی وب سایت خود را با این Cms قوی انجام دهید. قبل از هرچیزی ما سعی می کنیم در این مطلب به شما بگوییم طراحی سایت وردپرس چیست و چه مزایایی دارد؟ سپس ما شما را راهنمایی میکنیم تا بدانید طراحی سایت خود را دقیقا باید از کجا شروع کنید؟

وردپرس چیست؟

وردپرس چیست؟ خب، تصور کن وردپرس مثل یه کیت ساختمانی بزرگه که تو باهاش می‌تونی هر نوع خونه‌ای که دلت می‌خواد بسازی. فرقی نمی‌کنه که بخوای یه خونه کوچیک برای خودت داشته باشی یا یه برج بزرگ، وردپرس اون ابزارها و بلوک‌های ساختمانی رو بهت می‌ده تا خودت دست به کار شی.

این کیت شامل همه چیزیه که برای ساخت وب‌سایت نیاز داری، از قالب‌ها و طرح‌های آماده گرفته تا ابزارهایی برای اضافه کردن عکس، ویدیو و حتی فروشگاه آنلاین. تو فقط باید تصمیم بگیری چی می‌خوای بسازی و وردپرس همه چیز رو برات فراهم می‌کنه.

یه نکته خوب دیگه اینه که تو نیازی به بلد بودن کدنویسی نداری. مثل اینه که بخوای لگو بچینی؛ همه قطعات از قبل آماده‌ان و تو فقط باید اون‌ها رو کنار هم بچینی تا چیزی که می‌خوای شکل بگیره. و اگه جایی گیر کردی، یه جامعه بزرگ از کاربران وردپرس هستن که می‌تونن بهت کمک کنن. پس، با وردپرس می‌تونی خیلی راحت و بی‌دردسر وارد دنیای وب شی و خودتو به دنیا نشون بدی.

سیستم مدیریت محتوا چیست

سیستم مدیریت محتوا، یا به اختصار Content Management System) CMS)، مثل یک ابزار جادویی برای ساخت و دستکاری وب‌سایت‌هاست. فکر کن این سیستم به تو این امکان رو می‌ده که بتونی به راحتی هر چیزی که دوست داری رو توی وب‌سایتت بذاری، از متن و عکس گرفته تا ویدیو و موسیقی.

تصور کن یه کیت بزرگ مثل جعبه ابزاری داری که توش همه چیز برای ساخت یه خونه وجود داره. تو نه تنها می‌تونی خونه‌تو بسازی، بلکه هر وقت خواستی می‌تونی دیوارهاشو جابجا کنی یا اتاق‌های جدیدی اضافه کنی، بدون اینکه نیاز به مهارت‌های خاصی داشته باشی. خلاصه که، CMS ابزاریه که تو رو از دردسرهای فنی راحت می‌کنه و بهت اجازه می‌ده خلاقیتتو به راحتی به نمایش بذاری.

این سیستم‌ها خیلی کاربردی‌ان، چون باهاشون می‌تونی راحت تر از همیشه محتوای وب‌سایتت رو به‌روز رسانی کنی. مثلاً اگه صاحب یک مغازه یا رستورانی، می‌تونی منوها، قیمت‌ها و حتی تصاویر جدید رو سریع تغییر بدی. این سیستم‌ها به قدری محبوب شدن که حتی بزرگ‌ترین شرکت‌ها و موسسات هم ازشون استفاده می‌کنن تا وب‌سایت‌هاشون رو به بهترین شکل ممکن اداره کنن.

مزایای استفاده از سیستم های مدیریت محتوا

مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوا-گروه آی تی فارس

استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) مثل اینه که یه ابزار قدرتمند دستت باشه که هر کاری بخوای باهاش می‌تونی انجام بدی. این سیستم‌ها کمک می‌کنن تا حتی اگه هیچ اطلاعی از کدنویسی نداری، بتونی وب‌سایت درست کنی و اونو مدیریت کنی. خیلی از ما شاید وقت و دانش فنی لازم برای نوشتن کدهای پیچیده رو نداشته باشیم، ولی با CMS، همه‌چیز تو دسترسه.

یکی از بزرگ‌ترین مزایاش اینه که تو با چند کلیک می‌تونی محتوا اضافه، حذف کنی یا ویرایش کنی. دیگه نیازی نیست برای هر تغییر کوچیکی کلی وقت صرف کنی یا هزینه اضافی بدی. این قابلیت سریع و آسون بودنش، باعث می‌شه خیلی‌ها به سمت طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس، جوملا و بقیه سیستم های مدیریت محتوا کشیده بشن. علاوه بر این، امکان شخصی‌ سازی بالایی داره. تو می‌تونی قالب‌ها و طرح‌های مختلفی رو امتحان کنی تا ببینی کدوم یکی به سلیقه و نیازت جوره. همینطور، کلی افزونه و ابزار اضافه وجود داره که می‌تونی به سایتت اضافه کنی تا کاراییش بیشتر بشه.

سیستم‌های مدیریت محتوا همچنین بهت کمک می‌کنن تا سایتت رو بهینه و دوستدار موتورهای جستجو بسازی. این یعنی وقتی کسی چیزی رو توی گوگل جستجو کنه، شانس بیشتری داری که سایت تو نشون داده بشه.

پس، اگه دوست داری وارد دنیای آنلاین بشی ولی نمی‌خوای با جزئیات فنی درگیر بشی، استفاده از سیستم مدیریت محتوا می‌تونه انتخاب خوبی باشه. اینطوری می‌تونی روی محتوا و ارتباط با مخاطبانت تمرکز کنی و بقیه چیزها رو به CMS بسپاری.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

مزایای طراحی سایت با وردپرس یکی از راه‌هاییه که تونسته خیلی‌ها رو از شر دردسرهای فنی راحت کنه. می‌دونی، وردپرس مثل یک سیستم مدیریت محتوا عمل می‌کنه که کلی قابلیت داره تا هر کسی بتونه سایتش رو آسون‌تر بچرخونه.

  • اولین مزیت این روش اینه که وقتی با وردپرس کار می‌کنی، دیگه نیازی به دونستن تکنیک‌های پیچیده نیست. این سیستم خودش خیلی از کارها رو برات ساده کرده. مثلاً وقتی بخواهی محتوات رو عوض کنی یا چیز جدیدی اضافه کنی، روند کار خیلی سریع و بی‌دردسر پیش می‌ره.
  • طراحی سایت وردپرس دنیایی از قالب‌ها و افزونه‌ها داره. تو می‌تونی از بین این همه گزینه، دقیقاً هر چیزی که به سبک و سلیقه‌ت می‌خوره رو پیدا کنی و استفاده کنی. این خودش کمک می‌کنه که سایتت منحصر به فرد و جذاب باشه.
  • وردپرس مدام در حال بروزرسانیه و امنیت سایت‌هایی که باهاش ساخته میشن، یکی از اولویت‌هاشه. پس تو می‌تونی خیالت رو راحت کنی که سایتت همیشه از نظر امنیتی در وضعیت خوبی قرار داره.
  • در نهایت، با سفارش طراحی سایت با وردپرس، تو فقط روی محتوای سایتت تمرکز می‌کنی و بقیه مسائل فنی و پشتیبانی رو به خود طراح می‌سپاری. این راهکار، خصوصاً برای کسانی که می‌خوان سریع و بدون زحمت وارد دنیای آنلاین بشن، عالیه.
پیشنهاد مطالعه  آدرس آی پی چیست

چرا از وردپرس استفاده کنیم

چرا از وردپرس استفاده کنیم-گروه آی تی فارس

چرا از وردپرس استفده کنیم ؟ اگه دوست داری یک سایت حرفه‌ ای داشته باشی ولی نه وقت داری برای یادگیری برنامه‌نویسی و نه پول می‌خوای خرج کنی، وردپرس دقیقاً همون چیزیه که نیاز داری. وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که بهت این امکان رو میده تا بتونی سایتت رو راه بندازی و روی اون به سادگی محتوا منتشر کنی. تصور کن همه این‌ها با چند کلیک ساده امکان‌پذیره!

دلیل محبوبیت طراحی سایت با وردپرس فقط سادگی استفاده از اون نیست؛ وردپرس یک پلتفرم رایگانه که می‌تونه بهت کمک کنه هزینه‌هاتو کاهش بدی. فکرشو بکن، با هزینه‌ای خیلی کمتر نسبت به سایر روش‌ها می‌تونی سایتی دینامیک و کاربردی داشته باشی. علاوه بر این‌ها، بزرگ‌ترین و معروف‌ترین سایت‌های دنیا مثل فیسبوک و CNN هم از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می‌کنند، پس مطمئن باش قابل اعتماده.

ساخت سایت با وردپرس نه تنها بهت کمک می‌کنه که سریع و با کمترین هزینه سایتت رو بسازی، بلکه امکانات و قابلیت‌های زیادی هم برات فراهم می‌کنه که به مرور زمان می‌تونی از اون‌ها استفاده کنی تا سایتت رو هرچه بهتر و حرفه‌ای‌تر کنی. پس اگر می‌خواهی وارد دنیای وب بشی ولی نمی‌خوای خیلی وقت و هزینه صرف کنی، وردپرس بهترین انتخابه.

شباهت وردپرس به ساختمان

وردپرس یک سی ام اس(cms) متن باز است که بر پایه زبان js و php نوشته شده است. فرض کنید شما یک ساختمان دارید و آن ساختمان بتن ریزی(زبان html) شده است. آهن های(php) این ساختمان از بهترین و قوی ترین نوع هستند که کارگذاشته شده اند. سپس تمامی اسکلت ساختمان جوشکاری(js) دقیقی شده است که به شما این اطمینان را میدهد ساختمان دارای بنای محکمی است. حالا وقت آن رسیده است تا گچ کاری(افزونه ها) بنا را تکمیل کنید تا قابل سکونت باشد.

حالا نوبت به نمای ساختمان رسیده است و شما باید به فکر زیبا سازی و دادن یک ظاهر(css)عالی به ساختمان باشید. توضیحات بالا به زبان ساده توسط گروه آی تی فارس برای شما نوشته شده اند تا درک بهتری نسبت به طراحی وب سایت با وردپرس داشته باشید، این به شما کمک میکند تا بهتر بتوانید در رابطه با انتخاب سی ام اس وردپرس تصمیم بگیرید چرا که شما کم کم با خواندن این مطلب به آگاهی بیشتری نسبت به این موضوع دست پیدا میکند.

وردپرس چیست به زبان ساده

وردپرس یک نوع سی ام اس رایگان(متن باز یا Open source) است که شما میتوانید با آن وب سایت خود را طراحی کنید. برای طراحی سایت با وردپرس شما نیازمند هاست، دامنه، قالب و تعدادی افزونه هستید. طراحی سایت شامل مهارت هایی هست که تفاوتی ندارد در چه سطحی بخواهید آن را خودتان انجام دهید، همه ی آنها دارای قواعد و دانش فنی خودشان هستند پس فکر نکنید چون وردپرس رایگان است یعنی شما میتوانید خودتان سایت خودتان را طراحی کنید. دلیل رایگان بودن یا منبع باز بودن این Cms صرفا برای رشد آن است به همین دلیل هم است که جامعه ی توسعه دهنده بسیار وسیعی دارد و همیشه رو به محبوبیت بیشتر است. این را از امکانات فراوان آن میتوانید متوجه شوید.

طراحی سایت با وردپرس شامل امکانات فراوانی است که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید انواع وب سایت های شرکتی، فروشگاهی، خبری و هر نوع دیگری از وب سایت که در سر دارید را طراحی کنید. حتی شما میتوانید قالب و افزونه(پلاگین)های طراحی شده اختصاصی برای سایت وردپرسی طراحی کنید. پایگاه داده(دیتابیس) سایت هم توسط Mysql پشتیبانی میشود.

دیتابیس چیست؟-گروه آی تی فارس

توضیح کوتاهی از نقش دیتابیس یا پایگاه داده در وب سایت

دیتابیس یا پایگاه داده و جداول داخل آن محل نگهداری اطلاعات سایت هستند که با اتصال به سایت تمامی آنها بروز میشوند. فرض کنید سایت شما دارای 1000 کاربر است که درون وب شما ثبت نام کرده اند، تمامی اطلاعات آنها داخل دیتابیس شما ذخیره میشوند و در نهایت شما میتوانید آنها را در داشبورد مدیریتی سایت خود ببینید. البته توضیح data base به همین سادگی نیست و پیچیده تر از این حرف ها است، به همین دلیل به همین چند خط توضیح قانع می شویم تا شما را در ادامه سردرگم نکنیم.

زیرساخت سایت وردپرسی

در طراحی سایت با وردپرس زیرساخت سایت وردپرسی بشدت مهم است. به ادامه موضوع توجه کنید: در مثال بالا ما زیرساخت، امکانات و ظاهر یک ساختمان بزرگ را با زبان های مختلف که در طراحی سایت های وردپرسی و سایر سی ام اس ها بکار میروند مقایسه کردیم تا درک بهتری از مطلب پیدا کنید بدلیل اینکه ممکن است اکثر شما خوانندگان عزیز در این موضوع متخصص نباشید. تمامی زبان هایی که ما به شما معرفی کردیم میتوانند در طراحی هر نوع سایتی بکار بروند، بطور مثال زبان جاوا اسکریپت(js) دارای کتابخانه های متعددی هست که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند و طراحان سایت میتوانند از این زبان به همراه کتابخانه هایش به تنهایی در طراحی سایت استفاده کنند. پس طراحی سایت با وردپرس جای ترس ندارد زیرا قابل ارتقاع است.

طراحی سایت با وردپرس بدون محدودیت در موضوع سایت

بدلیل بالا بودن سطح امکانات وردپرس و قابلیت شخصی سازی افزونه ها و قالب وردپرس و همچنین با توجه به اینکه بروزرسانی دائمی داره شما با اون میتونید انواع وب سایت رو راه اندازی کنید. در زیر چند موضوع رو برای شما مینویسیم:

  • شرکتی
  • فروشگاهی
  • خبری
  • ورزشی
  • آموزشی
  • املاک
  • دانلودی
  • مشاوره

بصورت کلی برای طراحی سایت با وردپرس شما محدودیتی نخواهید داشت و میتوانید هر نوع سایتی را با وردپرس راه اندازی کنید.

قیمت طراحی سایت با وردپرس-گروه آی تی فارس

قیمت طراحی سایت با وردپرس، کمترین و بیشترین قیمت طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس باتوجه به نوع نیاز، امکانات، موضوع، نوع هاست و دامنه و البته مهارت افراد در ساخت سایت با وردپرس متفاوت است. حتی اینکه شما طراحی سایت با وردپرس را به شرکت بسپارید یا یک شخص بازهم میتواند موثر در قیمت باشد. سایت های وردپرسی میتوانند از پایین ترین قیمت یعنی حدود 4 میلیون تومان شروع بشوند تا حتی 50 میلیون تومان.

بطور مثال ما در گروه آی تی فارس برای وب سایت های وردپرسی با قیمت ارزان از دامنه های ir. استفاده میکنیم. دامنه های ir. ایرانی هستند و خیلی از کشورها برای خودشان دامنه دارند مانند us. ولی چون قیمت بصرفه تری نسبت به سایرین دارد از آن استفاده میشود. تقریبا تفاوت قیمت بین دامنه های آی آر و com. حدود 13 برابره و با توجه به بودجه انتخابی از آن استفاده نمیشود چونکه بصرفه نیست.

سایر موارد طراحی سایت هم به همین صورت خواهد بود، کارهای گرافیکی خاصی روی آنها صورت نخواد گرفت، روی امنیت آن فعالیت زیادی صورت نمیگیرد و در نهایت باید از سایت های ارزان چه وردپرسی باشند چه جوملا و چه هرنوع دیگری بترسید و هیچوقت خود را درگیر آن نکنید زیرا بعدها سئوکارها برای بالا آوردن رتبه کلامات شما برای به درآمد رساندنتان با مشکل مواجه خواهند شد. این مسئله بدلیل ساخته غلط، ضعیف و یا ناقص میتواند رخ بدهد پس سعی کنید صفر تا صد این موضوعات را قبل از سفارش طراحی سایت بررسی کنید و بپرسید.

قیمت طراحی سایت حرفه ای با وردپرس-گروه آی تی فارس

چه سوالاتی قبل از طراحی سایت با وردپرس باید بپرسید؟

همیشه قبل از اینکه یک کالایی را خرید کنید قیمت، کیفیت جنس، گارانتی داره یا نه؟ و خلاصه کلی پرسش دیگر از فروشنده میکنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. حالا اگر شما تحقیق کامل کرده باشید و مشاوره قبل از ثبت سفارش کرده باشید چه؟ آن موقع با توجه به تسلط شما روی پرسش سوالات و سطح آگاهی که دارید شرکت ها و افراد متخصص مجبورند تا به درستی و با حوصله به شما پاسخ دهند.

  1. هاست و دامنه از چه شرکتی تهیه میشود؟
  2. قالب سایت کیفیت مناسب را دارد؟ آیا بروزرسانی میشود؟
  3. پشتیبانی سایت تا چه مدت است؟
  4. حجم آپلود سایت چقدر است؟
  5. آیا سایت ssl فعال دارد؟
  6. از افزونه ها و قالب های قابل بروزرسانی استفاده میکنید؟(اشاره به اصل بودن یا رایگان بودن ابزار داریم)
  7. استانداردهای سئو در طراحی سایت های شما رعایت میشود؟
  8. سایت ما در حالت های مختلف مثل موبایلی، لپ تاپ و تبلت به درستی نمایش داده میشود؟(اشاره به ریسپانسیو بودن سایت کرده ایم)
پیشنهاد مطالعه  راه اندازی سایت فروشگاهی

حجم سوالاتی که میتوانید بپرسید بالا هستند و ما سعی کردیم آنهایی که بسیار مهم هستند و تاثیر بسیاری در سایت شما میگذارند را بنویسیم، امیدوارم که کمک کننده باشد. ما میتوانیم به شما مشاوره رایگان طراحی وب سایت بدهیم پس با ما در ارتباط باشید تا در صورت داشتن سوالات دیگر با هم صحبت کنیم.

چند نکته مهم قبل از تصمیم گیری برای شروع طراحی سایت با وردپرس

چند نکته مهم قبل از تصمیم گیری برای شروع طراحی سایت با وردپرس وجود دارد، شما را برای خواندن این نکات دعوت میکنیم: اول اینکه سعی کنید موضوع سایت خود را مشخص کنید، بطور مثال اگر سایت فروشگاهی دارید روی کاغذ تمامی دسته بندی های محصولات خود را بنویسید و اگر در این زمینه توانایی ندارید از وب سایت های فروشگاهی کمک بگیرید، قطعا با دیدن دسته بندی های سایت های فروشگاهی که چندین محصول دارند ایده های خوبی خواهید گرفت. بعد از این مرحله به سراغ تعداد محصولات بروید و ببینید چه تعدادی محصول برای فروش اینترنتی دارید.

مورد دوم در مورد سئو، از خودتان بپرسید سئو چیست؟ آیا سایت بدون سئو میخواهید یا نه؟

مورد سوم که خیلی هم مهمه با خودتان فکر کنید میخواهید برند سازی کنید؟ یعنی لوگو و نام مخصوص خودتان را داشته باشید و مثل سایر کسب و کارهای اینترنتی معروف بشوید به درآمد بالایی برسید؟ راستی به رنگ سازمانی برندتان هم حتما فکر کنید.

ساخت سایت وردپرس رایگان-گروه آی تی فارس

ساخت سایت وردپرس رایگان، واقعیت های طراحی سایت رایگان

باتوجه به منبع باز و رایگان بودن وردپرس شما میتوانید بصورت رایگان برای خودتان وب سایت حرفه ای وردپرسی طراحی کنید. اما همه چیز رو نباید ساده بگیرید زیرا برخی از افزونه ها را باید خریداری کنید و کارکرد آنها را بخوبی بلد باشید. برخی از قالب های برنامه نویسی شده هم هستند که رایگان منتشر شده اند اما از امکانات کافی برخوردار نیستند و شما باید برنامه نویسی بلد باشید تا بتوانید امکانات آنها را افزایش دهید یا اینکه با خرید قالب های حرفه ای تر به امکانات بیشتری دست پیدا کنید.

درغیر اینصورت شما برای ساخت سایت با وردپرس رایگان مجبور به استخدام یک فرد حرفه ای تر خواهید شد. جدا از هزینه های خرید افزونه و قالب برای سایت شما باید بستر سایت خود را بر روی یک هاست و دامنه بارگذاری کنید تا برای همه ی افراد قابل مشاهده باشد. خود این مورد نیاز به داشتن مهارت و دانش کافی برای انتخاب هاست و دامنه مناسب دارد پس قطعا چالش هایی را سر راه خود پیدا خواهید کرد.

یکی دیگر از نکات قابل توجه داشتن دانش زبان های html و css است. این زبان ها ابزاری هستند که به شما امکان این را به شما میدهند تا بتوانید به زیبایی و امکانات سایت بیافزایید. بطور مثال شما میخواهید قسمتی را بدون افزونه در صفحه اصلی سایت طراحی کنید و حجم استفاده از افزونه ها را کاهش دهید پس باید با استفاده از html ساختار آن را طراحی کنید و با css به ظاهر آن جلوه دهید تا سایت جذاب تری داشته باشید. گاهی هم ممکن است شما مجبور باشید استایل بخش هایی از سایت را بخاطر نداشتن امکانات کافی در قالب و افزونه ها بصورت دستی با Css بنویسید و اصلاح یا درست کنید.

خدماتی که طراحان سایت باید به شما بدهند

در هنگام سفارش طراحی سایت با وردپرس با توجه به نوع سایت و مبلغی که شما پرداخت میکنید و سیاست های خدماتی که افراد و شرکت ها دارند میتواند نوع خدمات دهی ها متفاوت باشد. برخی از طراحان سایت ها پایین ترین قیمت ممکن را میدهند اما خدمات ضعیفی ارائه میکنند و برخی فقط طراحی میکنند و بعد از تحویل سایت به شما هیچگونه مسئولیتی قبول نمیکنند.

دسته بعدی از طراحان کسانی هستند که پلن های طراحی سایت را در اختیار شما قرار میدهند و باتوجه به نیازسنجی مشتری تعداد روز پشتیبانی و شرایط پشتیبانی بعد از طراحی سایت را مشخص میکنند.

بهترین پشتیبانی و خدمات طراحی سایت حرفه ای

بهترین پشتیبانی و خدمات طراحی سایت حرفه ای وردپرس این است که شما ابتدا نیازسنجی بشوید سپس پلن طراحی سایت مورد نظر مشخص بشود، به شما پیشنهادات داده بشوند و بصورت کامل صحبت و پیشنهادات توجیهی به شما داده شوند. درنهایت شرایط پشتیبانی به شما توضیح داده شود.

بطور مثال ما در گروه آی تی فارس 4 پلن طراحی سایت حرفه ای با وردپرس را مشخص کرده ایم که در هریک از آنها برای شما مشخصاتی را نوشته ایم. برخی از آنها را برای شما اینجا مینویسیم:

  1. پشتیبانی 4 ماه تا 1 ساله
  2. فضای ذخیره سازی مناسب با پروژه
  3. نوع دامنه
  4. زمان تحویل پروژه
  5. تعداد محصولاتی که برای شما ثبت میکنیم
  6. آموزش رایگان ثبت محصول و مطالب

شما میتوانید برای دیدن امکانات کامل تر به صفحه تعرفه طراحی سایت با وردپرس مراجعه کنید و از جدول خدمات و قیمت ها مطلع بشید، همچنین شما میتوانید از طریق فرم محاسبه قیمت آنلاین طراحی سایت با وردپرس خدمات خود را انتخاب کنید و از قیمت ها باخبر شوید.

پیشنهاد مطالعه  تولید محتوا در اینستاگرام

ساخت سایت با زبان برنامه نویسی یا وردپرس؟

سایت سایت با زبان برنامه نویسی گرانتر و هزینه نگهداری آن هم نسبت به سی ام اس وردپرس بالاتر است اما سرعت و امنیت بالاتری دارد. از مشکلات سایت هایی که با زبان برنامه نویسی نوشته میشوند اضافه کردن امکانات به سایت است. فرض کنید به یک ابزار خاص نیاز پیدا کنید و بخواهید آن را برای کاربران سایت اضافه کنید آن موقع مجبور هستید از برنامه نویس سایت خود بخواهید تا این ابزار را برای شما طراحی کند.

مشکل اول اینکار این است که درصورتی که نفر طراح شما نباشد بسختی میتوانید به شخص دیگری کارتان را بسپارید، هزینه های دستمزد متخصص برای شما بالا خواهد بود و پیاده سازی امکانات زمانبرتر نسبت به وردپرس میشود. اما بطور کلی اگر توانایی مالی خوبی داشته باشید بسیار عالی خواهد بود تا یک سایت از صفر برنامه نویسی شده را به همراه تیم متخصص استخدام کنید و از آنها بخواهید پروژه شما را مدیریت کنند. در حالت کلی هم اگر پشتیبانی مالی کافی ندارید یا نمیخواهید زیاد هزینه کنید از وردپرس استفاده کنید و رفته رفته هسته آن را برنامه نویسی کنید تا نیازهای شما رفع بشود.

نکته مهم: منبع باز بودن وردپرس در اینجا به کمک شما خواهد آمد و شما را بی نیاز خواهد کرد البته اگر در آینده قصد ارتقاع سایت را داشته باشید. بطور مثال بخواهید بخشی از هسته سایت را برنامه نویسی کنید.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

برای تصمیم گیری درمورد طراحی سایت با وردپرس شما حتما قیمت طراحی سایت با وردپرس را باید درنظر داشته باشید. فاکتورهایی که قیمت طراحی سایت وردپرسی را مشخص میکنند عوامل متعددی هستند که تعیین کننده قیمت پروژه طراحی سایت با وردپرس شما خواهند بود. در بررسی هایی که به واسطه تجربه گروه آی تی فارس در طراحی سایت با وردپرس درنظر گرفته ایم، شما را راهنمایی خواهیم کرد تا با نحوه محاسبه قیمت ساخت سایت با وردپرس آشنا شوید.

در کمی قبل تر اگر با دقت مطالب را مطالعه کرده باشید متوجه خواهید شد که موارد مختلفی از جمله انتخاب هاستینگ و تجربه طراح بسیار در قیمت ها دخیل خواهند شد. اگر شما مایل هستید تا با محاسبه آنلاین هزینه های قبل از سفارش طراحی سایت وردپرس به نتیجه گیری بهتری درمورد قیمت ها دست پیدا کنید بهتراست به چند جمله قبل تر برگردید و روی کلمه محاسبه آنلاین کلیک کنید تا بصورت آنلاین و حدودی، قیمت خدمات و امکانات سایتی که مد نظر دارید را بدست بیاورید.

رمزگشایی از راز قیمت گذاری طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس-گروه آی تی فارس

نحوه قیمت گذاری طراحی سایت بصورت دقیق مسئله پیچیده ای نیست. طراحان حرفه ای که تجربه زیادی در زمینه طراحی سایت با وردپرس دارند قطعا چگونگی صحیح بالا آوردن یک سایت را در نظر خواهند گرفت تا بصورت کاملا استاندارد از نظر سئوی فنی، رابط کاربری و ابزاری که در سایت بکار خواهند برد مطمئن باشند. سایت هایی که سرعت بالایی خواهند داشت، ظاهر جذابی دارند و حتی رنگ بندی اصولی در آن بکار میرود، طراحان سایت وردپرسی شما را بصورت رایگان راهنمایی و مشاوره خواهند داد تا بهترین تصمیم را بگیرید، ایده های احتمالا جذابی بدهند تا در طراحی نهایی شما و موفقیت کسب و کار اینترنتی شما بسیار اثر بخش باشد.

پس درنهایت بصورت خلاصه اگر بخواهیم عوامل مختلف نوع قیمت دهی را در مورد ساخت با وردپرس بدهیم نکات بالا بسیار مهم هستند زیرا یک طراحی حرفه ای و با تجربه شما را از موارد زیادی قبل از شروع به کار پروژه تان و هزینه کردن روشن خواهد کرد تا درصد موفقیت شما به حداکثر برسد.

طراحی سایت با وردپرس گروه آی تی فارس میتواند شما را به نقطه امنی در کسب و کار اینترنتی برساند و با دادن مشاوره رایگان درمورد ساخت سایت با وردپرس، همچنین با دادن ایده های متناسب با کسب و کارشما یک قدم در پیشرفت مالی کسب و کارتان سهیم باشد و رشد قابل توجهی را برای شما ایجاد کند. همین حالا برگردید به چند جمله عقب تر و روی کلمه مشاوره رایگان کلیک کنید تا شما را بصورت کامل راهنمایی کنیم.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

برآورد یا محاسبه هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس مانند طراحی سایت شرکت باتوجه به نوع درخواست شما متفاوت است. اگر شما برای راه اندازی سایت فروشگاهی وردپرس خود، نزد یک متخصص رفتید حتما باید نوع کار و مواردی را که در آن انتظار دارید مشخص کنید.

با یک مثال به شما توضیح میدهیم: فرض بگیرید شما یک فروشنده کیف زنانه هستید و نیاز به راه اندازی سایت فروش کیف زنانه دارید، یکی از موارد مهمی که از شما سوال خواهد شد این است که چند محصول دارید؟ حجم تصاویر، ویدیو و موارد مورد نیازی که میخواهید از محصول به نمایش بگذارید چقدر است؟ و مواردی از این دست. وقتی این سوال که چند قلم کالا دارید و حجم فایل تصاویر محصولات شما چقدر است پیش می آید قطعا طراح سایت شما میخواهد حجم مورد نیاز فضای آپلود سرور شما را در نظر بگیرد. پس نتیجه میگیریم این حجم بیشتر نیازمند هزینه کرد بیشتری هم خواهد بود.

مثال مورد بالا تفاوت حجم حافظه ذخیره سازی یک مدل موبایل به فرض A32 256 گیگابایتی با A32 128 گیگابایتی است. شما دقیقا بر اساس حجم اطلاعاتی که میخواهید روی این موبایل بریزید و یا ان را پیش بینی میکنید انتخاب میکنید که کدام را خریداری کنید.

هنگام قرارداد

طبق گفته های بالا طراحی سایت فروشگاهی وردپرس بر اساس موارد خواسته شده از سمت شما محاسبه میشود اما برای قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس نیاز است به موارد زیر توجه کنید.

  1. دامنه
  2. نام دامنه
  3. حجم هاست
  4. آپ تایم با آنلاین بودن دائمی سرور سایت(کیفیت سرور)
  5. استفاده از افزونه های اورجینال برای سایت
  6. پیکربندی ووکامرس برای فروشگاه
  7. ایجاد روش های ارسال محصول پس از خرید در سایت
  8. آیا قالب نصب شده در سایت اورجینال است؟
  9. مدت زمان و شرایط پشتیبانی
  10. تحویل اطلاعات ورود به ادمین سایت
  11. تحویل اطلاعات هاست، دامنه، دیتابیس و داشبورد کاربری سرور خریداری شده از شرکت هاستینگ

به موارد بالا در هنگام سفارش طراحی سایت وردپرس دقت کنید تا یک وب سایت کامل را از کارگذار دریافت کنین.

مشاهده نمونه سایت های طراحی شده خارجی با وردپرس

نمونه سایت های طراحی شده معروف با وردپرس کم نیستن و علاوه بر موارد پایین با یک جتسجوی ساده در اینترنت متوجه میشین که نزدیک به 60 میلیون وب سایت با وردپرس ساخته شدن که این نشان از برتری و محبوبیت این سیستم مدیریت محتوای جذاب داره. در ادامه به معرفی برخی از سایت های ساخته شده معروف با وردپرس در گروه آی تی فارس می پردازیم.

1- Sony Music

نمونه سایت خارجی طرایحی شده با وردپرس-گروه آی تی فارس

2- PlayStation Blog

نمونه سایت های خارجی طرایحی شده با وردپرسگروه آی تی فارس

3- The Walking Dead AMC

نمونه سایت های خارجی طرایحی شده با وردپرس-گروه آی تی فارس

معرفی سایر وب سایت های ساخته شده با وردپرس:

تعداد سایت های خارجی ساخته شده با وردپرس بسیار زیاد هستند مثل بلاگ شرکت یاهو و سایر شرکت های خارجی دیگر که طراحی سایت با وردپرس را انتخاب و تجربه کرده اند. آنها اکنون برندهای جهانی هستند که از این سی ام اس قدرتمند برای طراحی سایت خود استفاده کرده اند.

وب سایت های طراحی شده با وردپرس ایرانی

چند نمونه از طراحی وب سایت با وردپرس گروه آی تی فارس را مشاهده میکنید که در ایران مشغول به فعالیت هستند و برخی از آنها آنلاین شاپ های تازه راه اندازی شده می باشند.

1- studio ama

نمونه سایت های طراحی شده ایرانی با وردپرس-گروه آی تی فارس

2- artaenergy-spco

نمونه سایت های طراحی شده ایرانی با وردپرس-گروه آی تی فارس

حالا شما خودتان باید تصمیم بگیرید که به دنبال چه نوع طراحی سایتی هستید و آیا بفکر شروع کسب و کار آنلاین خود افتاده اید یا خیر؟

درحال تکمیل مطلب…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.