چکیده این مطلب

کسب درامد از اینستاگرام هم سخت است و هم آسان اما چرا؟ جواب این سوال ساده است شما در این زمینه هنوز جدی نشده اید و موضوع کسب درآمد را لمس نکرده اید. از طرفی هم هیچگونه اطلاعاتی درمورد آن ندارید و میخواهید به سادگی و با سرعت هرچه تمام کارتان به نتیجه برسد و به درآمد عالی از اینستاگرام برسید. این مطلب را از دست ندید و اطلاعات خودتان را قبل از شروع کار بالا ببرید تا درصد موفقیت خود را بیشتر کنید.
آموزش کسب درامد از اینستاگرام-گروه آی تی فارس
زمان مطالعه: 6 دقیقه

آموزش کسب درامد از اینستاگرام

زمان مطالعه: 6 دقیقه
امتیاز به این پست

در آموزش کسب درامد از اینستاگرام شما یاد میگیرید کسب درآمد از اینستاگرام چگونه است؟ اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار در ایران و سایر نقاط جهان است و کاربران بسیار فعالی به زبان فارسی برای سرگرمی و پر کردن ساعاتی از زندگی روزمره خودشون در این شبکه اجتماعی مشغول به فعالیت میشن. حالا با این اوضاع شما فرصت دارین تا مهارت های خودتون رو برای پول در آوردن از اینستاگرام افزایش بدین و از این شلوغی نهایت بهره رو ببرید.

در این مطلب به شما می گیم که کسب درآمد از اینستاگرام چگونه است و راه های کسب درآمد از اینستاگرام چیا هستن؟ با گروه آی تی فارس در ادامه آموزش کسب درآمد از اینستاگرام همراه باشید.

کسب درآمد از اینستاگرام

اگر در عکاسی یا تولید محتوای تصویری مهارت دارید، می‌توانید با ایجاد یک صفحه اینستاگرام جذاب و تولید محتوای باکیفیت، از طریق تبلیغات و همکاری با برندها، کسب درآمد از اینستاگرام را تجربه کنید. همانطور که توصیه های ما را در پاراگراف های قبلی مطالعه کردین متوجه شدید که کسب درآمد از اینستاگرام نیازمند داشتن مهارت هایی مثل ویرایش ویدیو و عکس هست. از این موضوعات نترسید و خیلی راحت شروع به یادگیری کنید چرا که از هیچ کاری نکردن برای شما بهتر خواهد بود. یادگیری اکثر این موارد بسیار ساده هست و میتواند کمک کننده در راه رسیدن به هدف پول درآوردن از اینستاگرام باشد.

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم-گروه آی تی فارس

روش درامد از اینستاگرام بسیار زیاد است و به شما کمک میکند تا به درآمد برسید. در آموزش کسب درامد از اینستاگرام کافیه به تخصص های خودتان نگاه کنید. بطور مثال شما یک تعمیرکار یا مکانیک خودرو هستید و میدانید کار، خدمات و قیمت دستمزدتان کم نظیره، کافیه از روزمره خود فیلم بگیرید، افراد را با نوع خدمات دهی آشنا کنید، نکات آموزشی در حین تعمیر خودروها یاد بدهید و خلاصه بصورت متمایز از دیگران ویدیو تهیه کنید و همه ی ویژگی های کارتان را در ویدیو ها بیاورید.

پیشنهاد مطالعه  کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان

از طریق این روش افراد بصورت هدفمند شما را دنبال خواهند کرد، مشتری شما می شوند، به دیگران معرفیتان میکنند، درآمدتان بیشتر می شود و در نهایت به یک برند تبدیل می شوید. همین روش کسب درآمد از اینستاگرام را بسیاری دیگر از افراد صاحب کسب و کار می توانند انجام دهند تا به سقف درآمدی از اینستاگرام برسند. در ادامه این مطلب درمورد تعداد فالوور های مورد نیاز برای کسب درامد از اینستاگرام صحبت کرده ایم.

ایده کسب درآمد از اینستاگرام

ایده کسب درآمد از اینستاگرام-گروه آی تی فارس

پیدا کردن ایده کسب درآمد از اینستاگرام اگه فرد تازه کاری باشید که حالا میخوایید شروع کنید به کار کردن به فرض اینکه با ابزار ادیت عکس، ویدیو، تولید محتوا و الگوریتم های اینستاگرام آشنا هستین ممکنه که سخت باشه. قبل تر ما از تبلیغات برای شما صحبت کردیم مثل تبلیغات کلیکی که کاربر با زدن کردن روی لینک یا تصویر باعث کسب درآمد شما میشود. حالا ایده کسب درآمد از طریق اینستاگرام گروه آی تی فارس برای شما ساخت صفحات اینستاگرامی با موضوعات پرطرفداره و بعد از اینکه شما بتوانید یک مسیر موفق برای جذب مخاطب را انتخاب کنید میتوانید تبلیغات روزانه از افراد و شرکت ها بگیرید.

این مورد میتواند بسیار زیاد برای شما سودمند باشد. شاید بپرسید چطور؟ با توجه به میزان بازدیدی که دارید میتوانید مبالغ بیشتری از افراد برای ثبت تبلیغاتشان طلب کنید اما فرض کنید شما بتوانید روزانه 10 تبلیغ در قسمت استوری اینستاگرامتان فقط بگذارید و این جدا از پست های موقت یا دائمی هست، قیمت هرتبلیغ حداقل 500 هزارتومان باشد، یعنی میشود روزانه 5 میلیون تومان و اگر این تبلیغات مستمر باشد و بازدهی بالایی برای مشتریان شما ایجاد کند میتوانید به ماهیانه 150 میلیون تومان برسید، یعنی تقریبا درآمد 1 سال کارگران و کارمندان.

تعداد فالوورهای مورد نیاز برای کسب درامد از اینستاگرام

جدا از بحث تعداد فالوورهای مورد نیاز برای برای کسب درامد از اینستاگرام، باید افراد دنبال کننده صفحه شما هدفمند باشند یعنی افرادی شما را فالو کنند که کسب و کار شما را نیاز داشته باشند نه افرادی که با فالو و آن فالو دنبال کننده صفحه شما شده اند.

شاید شما فکر کنید که حتما باید 10k دنبال کننده یا فالوور داشته باشید تا به درآمد برسید اما جواب این پرسش را در همان خط قبل به شما دادیم. وقتی شما دنبال کننده گان هدفمند داشته باشید حتی اگر تعداد آنها دوهزار نفر هم باشد بازهم شما فروش خدمات و محصولات خودتان را در صفحه کاریتان تجربه میکنید در نتیجه نیازی نیست نگران بالارفتن فالوورهای صفحه اینستاگرام خود باشید.

پیشنهاد مطالعه  امنیت وب سایت چیست/نکات مهم

به این نکته توجه داشته باشید که دوهزار کاربر که به محتوای صفحه شما علاقمند هستند یا به آن نیاز دارند بسیار بهتر از 10k دنبال کننده است که به محتوای شما نیاز ندارند چرا که آنها هیچوقت به شما سفارش نمی دهند و محتوای شما را با دیگران به اشتراک نمیگذارند، درست برعکس دسته دنبال کننده گان هدفمندتان.

درآمد رویایی یا واقعی از تبلیغات اینستاگرام

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟ تکمیل کننده بحث ایده کسب درامد از اینستاگرام و هزینه ای که برای تبلیغات میتوانید بگیرید باید در رابطه با مبالغ گفته شده این نکته رو به شما یاداور بشیم که ممکن است شرایط صفحه شما بصورتی باشد که حداکثر هزینه دریافتی برای تبلیغات صفحات 100 هزار تومان باشد و این نرخ بالا را در بحث کسب درامد از طریق تبلیغات در اینستاگرام پایین میاورد. بطور کلی اگر بدنبال درآمد بالا از این روش هستین باید تلاش بیشتری برای بالا بردن سطح صفحه کاریتون در اینستا بکنید.

معرفی انواع کسب و کار در اینستاگرام

راه های کسب درآمد از اینستاگرام-گروه آی تی فارس

اگه بخواییم انواع کسب و کار در اینستاگرام را برای شما نام ببریم تعداد آنها بسیار زیاد هستند، به همین دلیل ما برای شما میخواهیم چندتا از آنها را نام ببریم تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید یا ایده های بهتری به ذهنتان برسد.

معرفی راه های کسب درآمد از اینستاگرام

  1. آشپزی و انتشار دستور پخت غذاها
  2. تولید محتوا
  3. طنز و سرگرمی
  4. ساخت ویدئو های کوتاه
  5. عکاسی و فیلم برداری
  6. بلاگری
  7. خدمات مشاوره

یکی دیگر از مواردی که میتواند برای شما در کسب درآمد از اینترنت بسیار مفید باشد ادمینی صفحه یا پیج اینستاگرام است. در ادامه میتوانید میزان دستمزد ادمین اینستاگرام را در یکی از وب سایت های استخدام در ایران مشاهده کنید.

پیشنهاد: طراحی سایت فروشگاهی

ادمین پیج اینستاگرام باشید تا پولدار شوید

از روش های متداولی که همیشه هم شغل آن وجود دارد ادمین پیج اینستاگرام است. برای اینکه به جایی برسید که بتوانید چند صفحه را مدیریت کنید نیاز به داشتن مهارت کافی است اما نباید بترسید و نگران شوید زیاد با آمدن ابزارهای بسیار زیاد مانند ابزار هشتگ گذاری، پست شدن خودکار در زمان بندی مشخص و کلی ابزار دیگه سرعت کار شما بالا خواهد رفت و می توانید بعد از ساختن یک رزومه عالی از صفحه یا صفحاتی که شما ادمین آنها بودین رفته رفته اعتماد کارفرماهای دیگه را هم به خود جلب کنید و چند پیج را همزمان مدیریت کنید و از هرکدام حقوق کافی بگیرید.

به این ترتیب یک ادمین حرفه ای می تواند بیش از 30 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشد و یک ادمین آماتور می تواند کمتر از 15 میلیون تومان درآمد از اینستاگرام داشته باشد. اینکه شما در سطح ادمین حرفه ای اینستا بمانید یا آماتور به تلاش خودتان وابسته است. در ادامه نمونه آگهی های استخدام ادمین اینستاگرام را مشاهده می کنید.

پیشنهاد مطالعه  تردز چیست و چگونه استفاده کنیم؟

درآمد ادمینی اینستاگرام چقدره؟

برای اینکه به کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان با گوشی در با ادمینی اینستاگرام پی ببرید اول متن بالارو یکبار دیگه با دقت مطالعه کنید، نمونه صفحات با پست های صفحات مختلف رو هم ببینید و با نمونه کارهای خودتون مقایسه کنید و بعد توقع خودتون از دستمزدی که بهتون تعلق میگیره ببینید چقدره؟! در ادامه برای شما نرخ دستمزد یک ادمین پیج اینستاگرام رو در اینجا نوشتیم که کافیه خودتون هم در موردش یه تحقیقی داخل نتایج جستجو گوگل داشته باشین. برای اینکار کافیه در گوگل بنویسید استخدام ادمین اینستاگرام.

کسب درآمد از اینستاگرام
 -گروه آی تی فارس

عکس بالا متعلق به آگهی وب سایت جابینجا بود که برای شما گذاشته ایم. لازم به گفتن است که بگوییم حقوق پنجاه میلیون تومانی که برای ادمینی اینستاگرام درنظر گرفته شده بر اساس فیلتر با میزان بیشترین حقوق در سایت بوده که ما برای شما از اون عکس گرفتیم و میزان خواسته های کارفرما یا صاحب کار قطعا بالا خواهد بود. حالا به عکس بعدی توجه کنید تا کمترین میزان حقوقی که به یک ادمین اینستاگرام تعلق میگیره هم مشاهده کنید و ببینید شما در چه حدی هستین؟

کسب درآمد از اینستاگرام چقدر است
-گروه آی تی فارس

کسب درآمد از اینستاگرام چقدر است

داخل این سایت(جابینجا) که بچه های بخش محتوا نویسی گروه آی تی فارس عکس آن را برای شما تهیه کرده اند کمترین میزان دستمزد 4/5 میلیون تومان و بقیه را که بررسی کردیم حقوق وزارت کار پرداخت میکنند، درنتیجه میشه گفت درآمد شما از طریق مدیریت صفحه اینستاگرام میتواند بیشتر هم باشد. توجه داشته باشید اگر شما بتوانید بطور میانگین 3 صفحه اینستاگرام با میانگین حقوق 8 میلیون تومان در ماه مدیریت کنید درآمدتان ماهانه 24 میلیون تومان میشود.

فروش میلیونی و پول درآوردن از اینستاگرام با این روش

برای اینکه کسب و کارتان را با از دست دادان صفحه اینستاگرام از دست ندهید و درآمدتان هم صفر نشود نیاز دارید تا یک وب سایت در کنار پیج اینستاگرام راه اندازی کنید. داشتن وب سایت به شما کمک میکند تا علاوه بر حفظ مشتریان قبلی پتانسیل کسب و کارتان را برای رسیدن به درآمد بیشتر بالا ببرید. درآمد از پیج اینستاگرام محدودیت هایی دارد که با داشتن وب سایت می توانید آن ها را برطرف کنید.

در هر کجای مسیر شغلی خود که هستید کافیه به کمک خدمات طراحی سایت گروه آی تی فارس کسب و کارتان را به استاندارد ترین حالت ممکن راه اندازی کنید و ابزار خوبی را در اختیار مشتریان خود قرار بدید تا شانس فروش خدمات و محصولات را از طریق سایت بالا ببرید. از طریق این روش میتوانید به کسب درامد از اینستاگرام فکر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما از کوکی ها برای بهبود کارکردن شما با سایت استفاده می کنیم. با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.